niedziela, 5 października 2014

Dracula na spontanie

Wczorajszej nocy wybraliśmy się z Krisem do kina . Dosłownie była to noc bo seans zaczynał się o 23 :) Wypad zupełnie spontaniczny i jak to bywa z takimi pomysłami, było super ! 
Film warty obejrzenia i chociaż byłam już wczoraj zmęczona, nie nudziłam się na nim ani chwili i nawet nie wiem kiedy się spostrzegłam a film już się kończył :) Nawet łezka zakręciła mi się w oku .
Super zakończenie wieczoru . A i selfie było niezbedne xD

A dziś niedziela - wolne, więc mykam na siłkę i basen . Zaplanowałam sobie na dziś detox . Dobrze zrobić go od czasu do czasu żeby oczyścić organizm i dostarczyć mega dawki witamin i minerałów :) Nie zamierzam się głodzić ani nic w tym stylu , to najgorsze rozwiązanie . Mam bardzo fajne przepisy na bomby witaminowe z koktajli także w drodze powrotnej zaopatrze się w warzywka i owoce .

Wieczorem zamieszczę fotki i przepisy koktajli :)  Witaminizujemy się !



Paaaa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz