piątek, 24 października 2014

Colour of the Day - Grey

Ostatnio mam totalną fazę na odcienie szarości , brązów oraz khaki. Może to ten klimat tak na mnie wpływa ale jakoś tak w tym roku inspiruje mnie jesień . Zazwyczaj nie potrafiłam się odnaleźć i kiedy było lato ja myślałam o wiośnie , kiedy jesień, zazwyczaj tkwiłam w lecie i tak budziłam się w połowie sezonu, że może przydałaby mi się zimowa kurtka i rękawiczki i nic tak naprawdę mi się nie podobało . Też tak macie ?
Tym razem jednak czerpię z jesieni i o dziwo jest tyle fajnych rzeczy w tym sezonie, które do mnie przemawiają :) A nawet, w tym roku, rozglądam się za czapką . To będzie moja pierwsza od czasu podstawówki chyba ...
Lubię rzeczy oversize. Uwielbiam jesienne, ciepłe i mega wygodne cardigany, przydługie swetry, ponczo czy po prostu luźne tuniki .  I tak też dziś się ubrałam ;) Mam nadzieję że się spodoba :) Fotka poniżej ...
Buzia !




Cardigan - Atmosphere, Dress-New Look, Scarf-Atmosphere

2 komentarze:

  1. Atmosphere rulezzzzzzzz :* sliczna jak zwykle xxx jesien tez przemawia i do mnie ze swoimi kolorami :*

    OdpowiedzUsuń