sobota, 28 lutego 2015

TOP 10 IDEAS FOR THE BEST BREAKFAST EVER ! - "Śniadanie jedz jak król, obiad jak książę a kolację jak żebrak"

Blogerka Różowa Klara umieściła na swoim blogu wydarzenie - wyzwanie dla innych blogerów polegające na przedsięwzięciu 7 dni z projektem, który polega na przygotowywaniu pomysłów na zdrowe śniadania :) 

I chociaż się spóźniłam bo trafiłam na blog dziś pomyślałam, że to fajny pomysł i warto wziąć udział. Więc biorę a w ramach rekompensaty w bonusie dokładam 3 pomysły. Ustawiłam ranking w pozycjach 1-10 według moich "najulubieńszych" :) 

Każdy z pomysłów pojawił się już na blogu bądź instagramie. 


10. Chia pudding - nasiona Chia wieczorem zalewamy jogurtem z odrobiną soku a rankiem nie musimy się zastanawiać co zjesć na śniadanie :)




9. Mega lekkie śniadanko uzupełniające wszelkie potrzebne nam z rana, składniki - 
jogurt naturalny z dodatkiem nasion (słonecznik, siemię lniane, chia..), orzechów/migdałów, suszonych owoców lub musu z mango/banana. Najlepiej ze szklanką świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy.




8. Jajko sadzone w papryce z dodatkiem szczypiorku + chlebek bananowy z twarożkiem i ogórkiem + pomidory.


7.  Warzywne muffinki z brokułami i suszonymi pomidorami, czosnkiem i słonecznikiem. Przygotowane dzień wcześniej, bez problemu można zabrać je do pracy/szkoły. Przepis --> Klik klik



6. Świeże warzywa (marchewka, ogórek, rzodkiewka) + hummus + smoothie 


Kiwi, ogórek, avocado, mięta, pestki dyni, siemię lniane.

Mango, banan, Goji.

Marchewka, jabłko, banan, pomarańcza, siemię lniane.

5. Pasty kanapkowe - nie są pracochłonne, można je przyrządzić samemu w domu, możliwości jest naprawdę wiele, ciekawa alternatywa dla zwykłej, szarej kanapki :)


Pasta jajeczna z kurkumą, curry i szczypiorkiem.
  
Z tuńczyka, z kukurydzą + avocado

Z avocado :)


4 . Jajecznica - obowiązkowo w niedzielny poranek. 


 3. Naleśniory !!!
Bananowo – kakaowe z jogurtem i czereśniami.

Z mąki z ciecierzycy z masłem orzechowym, wiórkami kokosowymi i cynamonem. 

W wersji wytrawnej z farszem z bakłażana i papryki lub zwyczajnie z serem i pomidorem
-->klik .


Amerykańskie pancakes z masłem orzechowym i blueberries .

2. Omlet ze szpinakiem i pomidorami.

 1.     Absolutnie na piedestale - OWSIANKA - kompleksowo pokrywa zapotrzebowanie na składniki odżywcze organizmu . Sportowcy cenią owsiankę za to, że jest źródłem siły, kobiety natomiast za właściwości odchudzające i odmładzające . 


Moja ulubiona – z mango, bananem, borówkami oraz szczyptą cynamonu na mleku sojowym lub migdałowym.
Warto dodać szczyptę tej przyprawy – cynamon podkręca tempo metabolizmu J

Z borówkami, bananem, mango i cynamonem, również na mleku roślinnym.

Postanowiłam podpiąć tu też, domową granolę --> klik

Mam nadzieję, że udało mi się podsunąć kilka pomysłów na ten posiłek :) 
Pamiętajmy o śniadaniu i nie rezygnujmy z niego!
Pozdrawiam !

10 komentarzy:

  1. Patrząc na ilość kolorów, smaków aż ślinka cieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Cieszę się, że byłam pomocna i polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  2. Jezu jakie cudowne zdjęcia!!! i pomysły zarazem też:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję ;) bardzo mi miło ... polecam bo pomysłów jest na prawdę wiele !

      Usuń
  3. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę :D Te śniadania są bardzo apetyczne :D aaaa jakie kolorowe :D Wykorzystam zapewne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolorki na pewno zachęcają ;) Buziaki !

      Usuń
  4. Pyszne propozycje, może chcesz mi robić śniadania? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak by się dało wirtualnie to bardzo chętnie obkarmiłabym pół sieci :D Uwielbiam gotować, na szczęście od pewnego czasu skupiam się też na tym żeby było i smacznie i zdrowo :)

      Usuń
  5. do mnie ostatnio najbardziej przemawiają jaja sadzone....
    nic tak nie kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór, jajka można przygotować na tyle sposobów, że chyba każdy znajdzie coś dla siebie :) Pozdrawiam !

      Usuń