niedziela, 15 marca 2015

WEEKLY REVIEW! #6

Już po raz szósty cotygodniowy "raport" :) 
Podsumowując - było intensywnie. Baaardzo ! Dziś zasłużony odpoczynek, choć taki nie do końca bo jeszcze przed południem zrobiłam sporą rundkę joggingu. Tak wyszło, jestem uzależniona ... 

W kwestii planu, w przeciągu najbliższych dni sklecę post z filmikami do treningu, jeśli ktoś jest zainteresowany, można podejrzeć jak wygląda mój tygodniowy wycisk, choć tak naprawdę każdy tydzień jest inny. W tym tygodniu postawiłam na biegi - ze względu na pogodę, czuć wiosnę w powietrzu ... Aeroby to mój świat ale, żeby nie popaść w rutynę dokładam do treningu cardio ciężary, duuużo rozciągania, od czasu do czasu basen - zbawienny dla rozluźnienia mięśni ...

Tak to wygląda, zostawiam Was z fotkami a ja już odpalam serial, biorę michę owoców i regeneruję się :)
Buziaki !




Mały dowód na efektywność biegania :) Już nie taki "flaczek" jak był :)

To teraz posiłki : 
Deser - przygotowany na specjalną okazję bo odwiedzili nas, nasi kochani :) 
Bardzo miły to był dzień ! Był jeszcze makaron z suszonymi pomidorami z kurczakiem - swoją drogą moje popisowe danie, którego ZAPOMNIAŁAM SFOTOGRAFOWAĆ !!! 

Mus czekoladowy, orzechy włoskie, sos z owoców leśnych, bita śmietana, maliny, borówki do dekoracji.

Koktajl borówkowy z nasionami chia - na drugie śniadanie (pół szklanki kefiru, pół szklanki mleka sojowego, banan, borówki, 2 łyżki nasion). 

Makaron wieloziarnisty z tuńczykiem i pomidorami + sałatka.

Sałatka z kus - kusem, avocado, pomidory, oliwki + grillowana pierś z kurczaka w ziołach .

Marchewkowa zupa krem z mlekiem kokosowym + sezam, siemię lniane i lubczyk. Robiłam ją po raz pierwszy i byłam szczerze zaskoczona, jest pyszna !

Naleśniory z serem, rodzynkami i wanilią; na wierzch - jogurt, sos z owoców (ten sam co w deserze), sezam, borówki .

Smoothie po raz kolejny - mango, banan, pomarańcze, jagody goji.

Lunch'owa sałatka z makaronem, rukolą, szpinakiem, łososiem, papryką, rzodkiewką, pomidorami, oliwkami, jajkiem i sosem balsamicznym.





3 komentarze: