wtorek, 17 marca 2015

TYGODNIOWY PLAN DO WYKONANIA W DOMU

Cześć, 
Przed Wami obiecany w ostatnim wpisie plan z ubiegłego tygodnia. 
Taka forma pojawia się na blogu pierwszy raz :) 
Opis i filmiki towarzyszyły mi w czasie ostatnich treningów ale najpierw kilka słów wprowadzenia : 

Po pierwsze primo DLA POCZĄTKUJĄCYCH - jeśli na co dzień jesteście z aktywnością fizyczną na bakier a zdrowa, zbalansowana dieta nie gościła u Was bardzo długo, przestrzegam, że ten plan na pewno NIE jest dla Was. Jako osoba, która poświęciła dużo takiej zmianie wiem, że nie będziecie go w stanie wykonać, taki wysiłek na start poskutkowałby zapewne zniechęceniem . A tego nie chcemy! Przede wszystkim mierzcie zamiary na możliwości. Warto skorzystać z filmików i zacząć od około 30 minut dziennie, najlepiej cardio i aeroby. Stopniowo, krok po kroku, najpierw kondycja a efekty pojawią się z na pewno .

Primo ultimo! - treningi przynoszą efekty tylko w połączeniu z właściwym odżywianiem :) 



Jeżeli czujesz, że nie jesteś w stanie wykonać całości, rozłóż trening na etapy np. cardio, aeroby - jeden dzień natomiast treningi siłowe, brzuch - drugi. 
Jak widać u mnie prym wiedzie i jest absolutną ulubienicą Mel B. Ale staram się szukać różnorodnych źródeł, tak jak wspominałam każdy tydzień u mnie jest inny. Warto pamiętać by trening brzucha pojawił się 2-3x w tyg. (zaznaczyłam je na czerwono w tabelce), nie należy trenować mięśni brzucha co dzień. 
Żeby być fit i zadbać o siebie nie trzeba wykupywać drogich planów czy karnetów na siłownię, zależało mi na tym żeby pokazać Wam, że równie dobrze poćwiczyć można w domu, tak jak ja zrobiłam to w tym tygodniu.
Bywa, że zastępuję schemat siłownią czy basenem a czasem zwyczajnie idę na długi spacer. Staram się aktywnie spędzić każdy dzień - wydaje mi się, że to właśnie klucz do sukcesu ale też nie zapominam o odpoczynku i regeneracji . 

Filmików jest 13 (moja szczęśliwa liczba :)). Osobiście do niektórych ćwiczeń (np. klatka+plecy, ramiona, nogi czy część cardio dokładam sobie małe hantelki 2 x 2 kg czy kettle na brzuch 3,5 kg lub 5 kg), z luźnych dodatkowych ćwiczeń - skakanka, przysiady, pompki - zostawiam Wam pole do popisu, kombinacji jest wiele.  Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie :) Zachęcam !

Linki : 



2 komentarze:

  1. Fajny plan. Mel B na pośladki najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie - Mel B wymiata, ja uwielbiam ją przede wszystkim za energię ;)

      Usuń