poniedziałek, 15 grudnia 2014

IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR !!

Takie dni to ja lubię ! I mnie dziś wciągnął wir świątecznych przygotowań :) Od rana zajęło mnie wielkie sprzątanie, każdy kącik w mieszkaniu jest już wypucowany . Ale to nie jedyna rzecz, która mnie dziś pochłonęła.
 Co prawda, nie do końca wypalił mój plan z DIY, chociarz to, co dziś przygotowałam zostało zrobione przeze mnie, a jak ! :) Nie ma wianków i świeczników jakie planowałam zrobić, zamiast tego są inne stroiki. A wszystko dlatego, że moje suszki okazały się zupełnie nie suche i pogubiły igły/listki. Na szczęście część "badyli" udało mi się uratować i wykorzystać. 
Teraz pewnie Was zaskoczę: nie mamy choinki haha! Mamy za to drzewko a raczej gałązki zakupione u kwiaciarki-sąsiadki, które ubraliśmy w lampki i przystroiliśmy. I bardzo jestem z tego pomysłu zadowolona, zaoszczędzi mi to odkurzania igieł a gałązki można wykorzystać o każdej porze roku. Postawiłam na tradycyjne barwy świąt : czerwień, biel, srebro i zieleń. Czy jest monochromatycznie ? Nie wiem, sami oceńcie :) Nam się podoba :) Gałązki igliwia i część innych roślinek oraz szyszek wykorzystałam do stroików na stół. Dokupiłam świeczki a reszta akcesoriów "mieszka" już z nami od dawna. Mamy już piękny, świąteczny wystrój! Pachnie igliwiem, światełka się palą a jutro robię pierniczki !
Zostawiam Was z fotorelacją moich cudeniek :)
Pozdrawiam !





Oby i nam turkawki przyniosły szczęście ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz