sobota, 29 listopada 2014

Casual outfit

Dobry wieczór ! 

Czy u was też już tak pachnie świętami ? Bo u nas zapach choinki niesie się w całym mieszkaniu a to dlatego, że razem z K. przy każdym nadarzającym się spacerze zbieramy i znosimy do domu igliwie . Urządziłam kącik badylom i suszą się by w najbliższym czasie przeobrazić się w piękne świąteczne dekoracje "made by me" :D Taki mam plan, zobaczymy co z niego wyjdzie. Mam już kilka pomysłów ale o ich efekcie dowiecie się później.  A dziś wybieramy się na (prawie) andrzejkowy wypad. Miasto jest pięknie przystrojone i dookoła panuje już świąteczny klimat . Nawet był dziś u nas mikołaj, mało tego ! Mam selfie z Panem Spidermanem ale pozbawiono mnie na nim pół głowy. No cóż ... spiderman widocznie jest lepszym pomocnikiem Mikołaja niż fotografem :)  A tymczasem mam dla Was fotki ostatniej stylizacji z mocno futrzanym swetrem . Polecam bo baaaardzo ciepły choć figurą się w nim nie pochwalimy a puch dodaje nam co nieco :)

Buziaki dla Was !




 glasses - stradivarious, jersey - new look, jeans/bag/shoes - atmosphere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz