poniedziałek, 10 listopada 2014

Banna Beach, deep ocean and mysterious monastery

Witajcie kochani ! 

Ja już grzeję stópki pod moim futrzanym kocem, zajadając kisiel oraz popijając zieloną. Pachnące świeczki palą się na parapecie i jest mi baaardzo błogo i przyjemnie. Z nowości, u mnie : dziś mieliśmy (prawie) cały dzień dla siebie. Krzysiek wrócił po południu, ja miałam wolne więc wybraliśmy się na dłuuuugi spacer nad oceanem. Było świetnie a na dodatek towarzyszyły nam piękne widoki. Znaleźliśmy też ciekawą miejscówkę, zawsze takie spontaniczne wypady okazują się najfajniejsze i często, niespodziewanie, odkrywamy kolejne uroki zielonej wyspy. W tym wypadku było to ruina starego klasztoru. W małej irlandzkiej wioseczce na malowniczym wzgórzu wznosił się właśnie ów opuszczony budynek, który zaintrygował nas swoją tajemniczością więc weszliśmy do środka i... uwieczniliśmy to miejsce na fotkach dodając kolejną "zdobycz"  do kolekcji :)
O dziwo, mieliśmy piękną pogodę! Jak tylko wróciliśmy z wyprawy do domu, oczywiście nadciągnęły chmurzyska i zaraz się ściemniło. Cieszę się, bo wykorzystaliśmy ten dzień na maxa . No .... prawie, bo został mi jeszcze do postawienia krzyżyk nad rubryką "trening". Ostatnio muszę skupiać się na ćwiczeniach w domu. Póki co, nie mogę korzystać ani z siłowni ani z basenu ze względu na świeży tatoo. Jeszcze troszkę i wszystko zagoi się jak powinno i znów będę śmigać moim starym rytmem. Postaram się wkrótce sklecić jakiś post z moimi typowymi posiłkami. To tyle na dziś :) 

Zostawiam fotki i ślę pozdrowienia ! Papa :*










I mój fighter :)

















6 komentarzy:

  1. Po zdjęciach widać że spędziliście piękny i romantyczny dzień. Wspaniałe widoki. Uwielbiam takie stare ruiny. Fajny tatuaż :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam ;) Miłego dnia również życzę :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny strój, śliczna dziewczyna i przepiękny krajobraz. Ten krajobraz ma swój klimat ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, wspaniały krajobraz, idealny plener na sesję. Te ruiny szczególnie robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń