sobota, 18 kwietnia 2015

Ambicja jest drogą do sukcesu, wytrwałość zaś pojazdem, którym tam dotrzesz !


Taki cytat gdzieś ostatnio przeczytałam i bardzo utkwił mi w pamięci...

Więc "jadę" wytrwale do celu chociaż w sumie nie wiem gdzie ten cel i jak daleko mnie zaprowadzi. Na czym się moja pasja do fitnessu zakończy ? Tfu! Oby się nie zakończyła  tylko rozwijała...

Ostatnio usłyszałam od kolegi, że kiedy zajrzał na moją stronę poznał zupełnie inną Karolę - kreatywną, dynamiczną z pasją. Otoczenie z pracy czy wcześniej ze szkoły zna mnie bardzo niewiele, jako bardzo spokojną, ułożoną i zdystansowaną do wszystkich i wszystkiego. Natomiast ja wiem, że "siedzi" we mnie wiele więcej. Wydaje mi się też, że ciągle się zmieniam, określam i jeszcze nie do końca określiłam (mam nadzieje, że do 30 się ogarnę). Nie wiem gdzie mnie poniesie ale wiem jedno - warto próbować, nie poddawać się, w trudnych chwilach walczyć ze słabościami i trwać uparcie przy swoim. Warto też być cierpliwym bo efekty nie spadają z nieba, trzeba na nie ciężko pracować ale NIGDY nie wolno myśleć, że coś nie jest warte próby bo i tak się nie uda ... UDA SIĘ ! Mi też się udało chociaż myślałam że nie dam rady ani osiągnąć wymarzonej sylwetki ani zmienić nawyków a już na pewno nie zrobię SZPAGATU  ... Bo ciężko, się nie chce, boli , trwa tak dłuuugo...  A jednak ! Także mój pojazd jeszcze całkiem sprawny, wiezie mnie na przód :) 







Całusy dla wszystkich, którym motywacji dziś brak :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz