środa, 1 lipca 2015

(od)NOWA z energią !!!

Dzień dobry wszystkim !

Tak sobie myślę, że dziś jest właśnie taki, więc czemu by dobrego dnia z dobrą datą, nie zacząć od dobrego postanowienia ? To co, że środa.  Nie będę tu już smęcić jak być miało a jak było, bo było tak sobie… Odpuściłam. W sensie zaniedbałam.  Słabo z treningami, z dietą fifty fifty bo z jednej strony było tak jak na załączonych poniżej obrazkach a z drugiej hmm…  Alkohol, słodkości i pozwalanie sobie na wieczór…  
Dlatego:

Postanowienie!
Po pierwsze:  Ruszam tylne cztery litery i nie gniję na kanapie! Zwłaszcza dziś kiedy mam wolne.

Po drugie:  Robię porządek z dietą, koniec z bezwartościowym jedzeniem. 
Na początek małe wyzwanie. TYDZIEŃ BEZ MIĘSA! Ograniczam się do ryb, warzywek, dużo kolorów, duuużo witamin ! Detox dobrze mi zrobi.

Po trzecie: Organizuję się lepiej, rozpisuję plany na treningi i realizuję je w 100% . Kładę się wcześniej, wstaję wcześniej. Nie tracę dnia a do sierpnia musi być postęp !

Dlaczego napisałam, że zaczynam od nowa choć każdy powie, że mi będzie łatwiej bo przecież już jestem w połowie drogi i do redukcji mam nie wiele ... No tak, ale ja to widzę tak - każde postanowienie i każdy wysiłek kosztuje. Zmaganie się z własną słabością to najcięższe wyzwanie i próba woli. Dla mnie to nowy początek i to mnie motywuje, ważny jest progres :) 

Jeszcze jedną nowość mam ale o niej w następnym poście.
Trzymajcie kciuki albo lepiej, też zróbcie postanowienie :) Pozdrawiam :)

A teraz zostawiam fotki :
1 - full power śniadanie (jajka w koszulce, hummus, papryka, wasa z serkiem i rzodkiewką)
2 - kurczak z ryżem w sosie słodko-kwaśnym 
3 - rosół 
4 - sałatka z burakami, kozim serem, avocado, papryką i oliwkami TO BYŁO PYSZNE!
5 - deser z musem z kiwi, mango i syropem miętowym + mascarpone
6 - owsianka z granatem i truskawkami
7- chilli kurczak z ryżem basmati i mango



P. S: Wczoraj w Killarney spotkała mnie miła niespodzianka. Poznałam Magdę, baaardzo miłą dziewczynę. Magda, jeszcze raz - niezmiernie mi miło, że Cię spotkałam i chwilę pogawędziłyśmy. Mam nadzieję, że się jeszcze zobaczymy i uda nam się umówić na kawę :) A tymczasem trzymam za Ciebie kciuki i ślę gorące pozdrowienia dla Ciebie i Twojej rodzinki  :)


1 komentarz:

  1. kurczak z ryżem to zdecydowanie mój faworyt ;-)
    + zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń