środa, 8 lipca 2015

O WHEYU słów kilka ...

Cześć ! 

Dziś kilka słów o specyfiku jaki od niedawna stosuję - "Diet whey protein lean matrix" . 
Co to, na co i czy sie truję ? Już wyjaśniam. 

Whey to NIE odżywka !!!
To suplement diety polecany jako uzupełnienie codziennej diety w pełnowartościowe białko, które jest niezbędne osobom uprawiającym aktywny tryb życia zarówno profesjonalistom jak i amatorom. Whey gwarantuje dużo większą przyswajalność i wykorzystywanie białka w organizmie niż sama zbilansowana dieta (niestety, mimo prawidłowej diety nasz org. nie zawsze jest w stanie zsyntetyzować niezbędne wartości odżywcze). Substancje zawarte w mieszance wspomagająproces regeneracji mięśni, zwłaszcza po treningu oraz przemianę materii. Wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej i rozwój mięśni, jednak w naturalnych predyspozycjach. Nie trzeba się obawiać, że staniemy się napompowanymi "pakerami". Nie można co prawda powiedzieć, że jest to produkt w 100 % naturalny, bo co można powiedzieć o takiej postaci białego proszku ale jest uzyskiwany z naturalnie zsyntetyzowanego białka serwatkowego. 

Oprócz tego, zawiera duże ilości aminokwasów i minerałów typu wapń czy fosfo. Ja dodatkowo wybrałam taki, który został wzbogacony CLA, L-karnitynę i magnez (ze względu na dokuczające mi skórcze) oraz ekstrakt z zielonej herbaty. Whey dostępny jest w wielu smakach (banan, truskawka, czekolada). Najlepiej spożywać go po treningu bądź jako regularny dodatek do śniadania/po śniadaniu. Można rozpuścić go w wodzie, chociaż mi najbardziej smakuje jako dodatek do smoothie owocowych, naleśników, owsianki czy jogurtu. 

Stosuję whey protein od jakiś trzech tygodni i póki co jestem bardzo zadowolona, przede wszystkim dla tego, że uzupełniłam braki w diecie. Nie wiem czy to bardziej sprawka psychiki ale mam wrażenie, że przy treningach daję z siebie więcej, mam więcej energii i siły ... 
Polecam gorąco osobom, które są aktywne a jeszcze się zastanawiają. Oczywiście moja opinia jest subiektywna i nie jestem ekspertem ale przed zakupem opinia eksperta była nieoceniona w wyborze odpowiedniej partii . Póki co, nie spotkałam się z negatywną opinią wśród osób, które przyjmują whey od dłuższego czasu... Za to czytam wiele pozytywnych :)

Pozdrawiam !
Buziaki !









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz