środa, 23 września 2015

#MOTIVATION UP !

Hej, hej!

Chociaż mniej mnie tu ostatnio, nie zapomniałam o blogu. Chociaż fakt, zastanawiam się czy już nie spełnił on swojego zadania... 
Póki co, bardziej pochłaniają mój czas zwykłe, szare, codzienne sprawy. Blog staje się dla mnie okazyjną odskocznią od rutyny. Lubię tu być, zaglądać do innych i przy okazji obserwować, jak na przestrzeni tego roku ja sama się zmieniłam. Jak zmieniają się moje plany i priorytety, moja samoświadomość, umiejętności i kontrola nad słabościami. A zmieniłam się bardzo, przede wszystkim jestem bardziej stanowcza i nastawiona na cel w tym co robię w każdej sferze życia, planuję, organizuję a jak nie wychodzi próbuję aż wyjdzie. Na początku nie bardzo wiedziałam, do czego to wszystko mnie zaprowadzi, teraz wiem, że przede wszystkim, najczęściej sami sobie stajemy na drodze do osiągnięcia celu i tylko od nas zależy jak będzie wyglądało nasze życie. Warto o tym pamiętać ... 
Uczę się siebie. Kiedyś nie wlazła bym, za nic na park linowy, nie zjechałabym po linie na wysokości, nie wspinałabym się na ściankę wyżej niż 3 m ... Kiedyś byłam straszną BOI-DUPĄ teraz czuję, że pokonywanie słabości mnie motywuje a lęk nie paraliżuje.
Taka mnie myśl naszła dziś. Jak będę miała deficyt motywacji będę tu wracać :)
Tymczasem ...
Do następnego wpisu ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz