poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Witajcie !

Od dłuższego czasu zabieram się za założenie bloga i w sumie to już kilka razy próbowałam ale zazwyczaj kończyło się to niepowodzeniem ... Aż trafiłam tu ;) 

Na początek wypadałoby się przedstawić : oto jestem ja - dziewczyna , 21 lat, pochodząca z małej wioseczki z Polski, półtora roku temu przerwałam studia psychologii by wraz z miłością ( miejmy nadzieję ) mego życia wyjechać z kraju do Irlandii :) Początkowo mieszkaliśmy z jedną z kuzynek Krzyśka - Kinią oraz jej mężem i synkiem , bardzo nam pomogli i pokazali jak wygląda życie na zielonej wyspie - Dziękujemy, super wspomnienia ;) Z czasem znaleźliśmy swój kącik i choć troszkę dalej od siebie wciąż staramy się utrzymywać kontakty z obiema kuzynkami :)  I tak tu sobie żyjemy z Krisem spokojnie i szczęśliwie budując nasz wspólny mały światek ...
:) 

Jeśli chodzi o mnie, kolekcjonuję chwile ... Mam nadzieję że blog pozwoli mi cieszyć się każdym ze wspomnień wciąż na nowo oraz dzielić się nimi z innymi . Fascynują mnie nowe miejsca , ludzie oraz to co uwielbia chyba każda kobieta, czyli piękno w każdej postaci :) 

Muszę się czymś pochwalić :) ; Od pewnego czasu (a konkretnie od kwietnia tego roku ) zmienił się mój styl życia . Zaczęłam bardziej dbać o siebie . Zmieniłam nawyki i tak zawalczyłam o zdrowszą i szczęśliwszą siebie . Przy wzroście 164 cm ważyłam 73 kg i nie czułam się dobrze ze sobą , podjęłam decyzję i odwróciłam swoje życie o 180 stopni i tak teraz jestem o 18 kg mniejsza ! Czuję się wspaniale i to motywuje mnie wciąż dodając siły i wytrwałości ! 

Oby to trwało ! 
Na razie tyle o mnie - poniżej kilka fotek z naszych pierwszych chwil w Ie oraz z ostatniego czasu :) 
Buziaki xoxo











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz