niedziela, 15 lutego 2015

PODSUMOWANIE OSTATNICH DNI #3 - Centymetry idą w dół !

Cześć, 

Na wstępie przepraszam, że dopiero dziś :) Mam nadzieję, że wynagrodzę wam to niedopatrzenie ilością zdjęć :)
Nazbierało się kilka spraw i tak jakoś wyleciałam z obiegu . Pewnie zauważyliście kilka nowych detali na stronie... i jak ? Podoba się ?
To,  że blogowałam mniej wcale nie znaczy, że zaniedbałam cokolwiek w kwestii healthy-planu ... Otóż nie, trzymam się ! Treningi dają mi w kość, ustalam harmonogramy z podziałem na partie ciała, staram się nie powtarzać wciąż tego samego, żeby systematycznie "szokować" mięśnie i pobudzać do wysiłku .... 
Dieta a raczej styl odżywiania również nie podupadł na planie jaki sobie założyłam, nie było pączków na tłusty czwartek za to były domowej roboty słodkości ! Pycha !
Przed Wami kolejna dawka pomysłów i propozycji na zdrowe i sycące jedzonko ... oraz tradycyjnie mały check out :)

Co bardzo mnie ucieszyło w tym tygodniu to mała karteczka, którą wrzuciłam do szuflady szafki nocnej i zupełnie o niej zapomniałam. Odnalazła się przy porządkach... Na kartce zapisałam wyniki pomiarów mojej sylwetki z PAŹDZIERNIKA !!! Zależało mi wtedy na tym, żeby bardziej wyrzeźbić brzuch, uda i pośladki. Nie wyciągałam jej bo myślałam, że nie warto skoro moja waga nie uległa praktycznie zmianie (od tego czasu ubyło mi 1,5 kg). Wczoraj jednak z ciekawości zmierzyłam się i przeżyłam MEGA SZOK ! Pozytywnie . Na dzień 15 lutego w obwodzie brzucha ubyło mi 5 cm !!! W udach i talii po 2 cm a w obwodzie ręki 1 cm . 
Dlaczego tak się cieszę ? Bo wiem, że to zasługa cardio połączonego z wysiłkiem siłowym którego jeszcze wtedy nie robiłam oraz jedzenia, nie ma już w moim jadłospisie pustych kalorii . Tkankę tluszczową zastępują mięśnie ! To znak, że nie warto skupiać się na wadze bo ta nie zawsze jest optymalna do wysiłku na jaki się zdobywamy...


W jadłospisie w tym tygodniu zdecydowanie królowały naleśniki - pyszne i bardzo pożywne śniadanie, kto by się oparł !

1. Z jogurtem, bananem i borówkami...

2. Z masłem orzechowym (uwielbiam!), również borówkami oraz płatkami kokosowymi...

Ciemny chleb na zakwasie + hummus paprykowy+kaki+zielone oliwki

Mango smoothie + goji

Na ruszt idzie ryba a z niej pulpeciki rybne + duuuużo warzyw...

Zapiekane chlebki pitta, hummus, rukola, pulpeciki rybne, ser, marchewki pieczone w miodzie z sezamem oraz gotowane szparagi - UCZTA !!!

Tarta na kruchym cieście ze szpinakiem, wędzonym kurczakiem i mozarellą...
Przepis tu --> klik


 Rosół drobiowy z wielozbożowym makaronem...

Szybka przekąska - jogurt naturalny, suszone owoce, mus z mango, migdały, siemię lniane...

Grillowana pierś z kurczaka w ziołach, komosa ryżowa oraz sałatka grecka ...

Kolejna porcja już niedługo...
Dbajcie o siebie !
Pozdrawiam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz