środa, 25 listopada 2015

Wspomnienia - Portugal Albufeira Algarve / witaj blogosfero !

Wracam do blogowania :D

Po baaardzo długiej przerwie bo po ponad miesiącu czasu. wracam do blogowania!
Cały ten czas poza wakacjami, do których zaraz wrócę, obfitował w stresy mniejsze lub większe, napatoczyło się kilka spraw, które musiałam sobie poukładać i kilka zmian w moim życiu.
Zaniedbałam bloga bo?
No właśnie, bo mi się nie chciało, bo brak było na to czasu, bo nie widziałam sensu, bo zapomniałam ...
 Kilka takich tam. Ale już jestem ! Naładowana pozytywną energią, zmotywowana i z wiarą, że ma to sens :)
Ostatni wpis publikowany był we wrześniu !! Sama nie mogę w to uwierzyć w to, jak ten czas mi uciekł i nawet tego nie zauważyłam. Niestety moje zdrowe nawyki też zostały zaniedbane i w tym czasie poszły w odstawkę. Zapowiadało się na to jakiś czas aż zupełnie odpuściłam... Cóż, jestem tylko mały, słaby człowieczek, czasem mi nie wychodzi... Jak to mówią mądrzy-inni: "życie" :)
Co nie znaczy, że nierobiłam nic... Kocham biegać, to mnie odstresowuje a więc w chwilach kryzysu to mnie ratowało, plus kilka innych rzeczy np. butla wina... już niekoniecznie tak pożyteczna i zdrowa... Koniec. Ta historia jest już za mną, teraz jest nowy początek ;) Zabieram się za zdrowe odżywianie i treningi ...
Wracając do wakacji - ah chciałoby się wrócić ... Nie będę pisać za wiele natomiast starym zwyczajem zostawię fotki, co by ten czas mi nie umknął. Lubię wracać do tych chwil bo miejsce naprawdę było wyjątkowe, nasz zasłużony odpoczynek i w końcu nielimitowana ilość słońca, której tu w Irlandii nam brak ... Odpoczęliśmy a tydzień minął jak dwa dni natomiast pozostały wspomnienia .


















#marinaVilamoura - moje ulubione wspomnienie, przepiękne miejsce i niesamowite widoki podczas rejsu wzdłuż plaży :)





















#oldtown #Algarve








#zielonanoc #kolacjaznarzeczonym


#jeep-safaritrip









Wakacje trwają krótko ale pozostają wspomnienia (i wpisy na blogu) :) 
Teraz uciekam a niedługo wrócę z kolejnym postem, tym razem na temat powrotu do zdrowych nawyków ... 
Ciao!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz